בניית אסטרטגיה עסקית

בניית אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית – כיצד עושים זאת נכון?

אנחנו משוחחים על התופעה המעניינת שלפיה בעלי עסקים מאבדים תחת ידם מיליונים בלי לדעת. מיליונים שאפשר, בקלות רבה יחסית, לחלץ החוצה מהעסק, ולהפוך אותם, כמעט בהינף יד, למיליונים בשורה התחתונה, חלומו של כל בעל עסק.

הבנו שהמפתח להגיע למיליונים נוספים בחשבון הבנק, עובר דרך הצורך לנתח לעומק את תיק הלקוחות של החברה, את הסטטוס של כל לקוח על מנת לבחון את מספר העסקאות ועקביותן ואת איכות העסקאות ורווחיותן, ואז ליצור אסטרטגיה חכמה שתחשוף את האזורים ה מוזנחים ביותר והכי פחות פעילים כדי לייצר פעילות והכנסות נוספות.

במייל הקודם הראיתי לך כיצד נראות תוצאות ניתוח תיקי הלקוחות.

מה שנשאר לעשות הוא  להפוך אותן לתוצאות!

כיצד עושים זאת?

בשעה שיש אסטרגיות רבות אפשריות, אספר לך על כמה פשוטות ומעשיות בהן תוכל להשתמש כבר מחר בבוקר.

אסטרטגיה עסקית 1 – חשוף את הממצאים לאנשי המכירות שלך.

הצעד הראשון והחשוב הוא חשיפת הנתונים לאנשי המכירות.

אנשי המכירות חייבים להבין את ההשפעה של כל שקל של מכירה, במיוחד בעסקאות הקטנות יותר. קל מאוד לשדרג מכירה ממוצעת נמוכה של לקוח פעיל ונאמן, שמגיע לנקודת מכירה במיוחד, ושאנחנו יודעים מה הוא קונה בדרך כלל – אבל רק אם יש מודעות לכך!

אסטרטגיה עסקית 2 – מדוד ונטר את הביצועים והתעניין בשטח.

טיפ מאוד מוצלח הוא  לקיים ישיבה חודשית שבה עוברים על הדו"ח שראינו עם אנשי המכירות. תתפלא מאוד לגלות מה קורה, כאשר מנהל אזור המכירה יודע שבסוף החודש יופק דו"ח הזה, והבכיר שלו יעבור איתו וישאל אותו שאלות כמו: "מה קרה עם שושנה וויס? היא לא היתה אצלינו כבר שלושה חודשים… והיא קונה ב- 1,500 ש"ח כל חודש…"

אסטרטגיה עסקית 3 – הפעל לקוחות ע"י שימוש באוטומציה ופרסונליזציה חכמה.

אחד הדברים הכי אפקטיביים שאפשר לעשות בעזרת הדו"חות שהראיתי לך קודם הוא להבין שבעצם אנחנו לא מוכרים "בנקודת המכירה", ב- "חדר התצוגה" או ב- "חנות", אלא אנחנו מוכרים ללקוח אחרי לקוח. ושלכל לקוח יש את הדברים האישיים שהוא אוהב, את המוצרים שהוא קונה, ואת הרגלי הקניה הייחודיים שלו. ושזו העבודה שלנו להפרות לקוח אחרי לקוח כדי שיקבל את השירות המלא עם כלל המוצרים הרלוונטיים אליו!

ושיש לא מעט כלים אפקטיביים שמאפשרים לנו לעשות זאת, בקלות ובזול!

תוצאות

בדוגמה שהבטנו בה קודם?

זה בדיוק מה שעשינו.

לאחר עיון בדו"ח זיהינו מספר קבוצות נפרדות של לקוחות:

  • כאלו שהיו לקוחות והפסיקו.
  • כאלו שהקניות שלהם ירדו בעקביות.
  • כאלו שתדירות הרכישה שלהם פחותה.
  • כאלו שמפרופיל הקניות שלהם ניתן לראות שקונים רק חלק מקבוצות המוצרים שלקוחות דומים להם קונים.

ואז השתמשנו בתוכנת מסרים שמאפשרת לבצע אוטומציה ופרסונליזציה וליצור קמפיין וידאו נפרד עבור כל לקוח ולקוח, והפעלנו את הלקוחות בעזרת מבצע או הזמנה מיוחדת שתוכננה במיוחד עבור כל קבוצה, כולל פניה שמית לכל לקוח.

הרשימה התחילה להתעורר לחיים.

והנה מה שקרה:

 

אסטרטגיה עסקית

קיבלנו את זה:

אסטרטגיה עסקית

או, במילים אחרות, במונחי מחזור?

אסטרטגיה עסקית

המחזור גדל פי שלוש (!)

אה, ועוד משהו.

כמות הלקוחות הפעילים התכווצה ב– 70 לקוחות שבמהלך הטיפול גילינו שהם לא מתאימים לעסק, לא צורכים את המוצרים האיכותיים שלנו או סתם מבזבזים לנו את הזמן.

וכל זאת עשינו מבלי להוציא שקל אחד על קמפיין שיווק יקר.

אתה מבין כמה כסף אמיתי ומשמעותי עזרנו להרים שהתגלגל עד כה על הרצפה?

אנחנו מציעים גם לך לבצע את אותה הפעולה בדיוק בעסק שלך, ואם אתה מרגיש שאתה צריך את הדחיפה הנכונה להתחיל פרוייקט כזה, אז למה שלא תתקשר ונתניע גם אותך?

תתפלא לשמוע כמה כסף מתגלגל על הרצפה בעסק שלך.

אנחנו יכולים לעזור לך לאתר אותו כדי שיגיע ישירות לחשבון הבנק שלך.

הלב כואב להשאיר אותו שם.

לקבל פרטים נוספים איך ניתן לעשות זאת בעסק שלך צור עימנו קשר.

ייעוץ ארגוני לעסקים וניהול תהליכים

איך אנחנו יכולים לשפר לך את הארגון?

ב-20 השנים האחרונות אנחנו עוזרים לבעלי עסקים ולמנהלים להעמיד תשתית ארגונית יעילה שמשפרת את ביצועי העסק, אנחנו מטמיעים שיטות עבודה חכמות שמאפשרות סדר וארגון, מפחיתים מריבות וחיכוכים, מסירים עומסים מאזורי עבודה פקוקים, מגדירים היררכיה ניהולית נכונה ומסדירים תהליכי עבודה בריאים שמגבירים את היעילות המערכתית, מקלים על התפעול השוטף ומאפשרים את הצמיחה הבאה

נשמח להראות לך איך לעשות זאת

Call Now Button

אלפי בעלי עסקים

מקבלים ערך אמיתי כבר

למעלה מעשור

הצטרפו עכשיו וקבלו מידע
שווה מידי חודש:

אלפי בעלי עסקים

מקבלים ערך אמיתי כבר

למעלה מעשור

הצטרפו עכשיו וקבלו מידע
שווה מידי חודש: