מחשבון - בכמה לקוחות איש השירות שלך יכול לטפל

 אם אתה מחזיק מחלקת שירות, בוודאי נתקלת בקונפליקט המובנה בין מנהל השירות לכספים. 

מנהל השירות טוען: ״חסרים לנו אנשי שירות! אנחנו שוחקים את העובדים שלנו. צריך לגייס עוד עובדים!״

ואילו מי שיושב על הכספים אומר: ״תסתדר עם העובדים הקיימים שיש! אתה דורש כל הזמן להגדיל את ההוצאות… אנחנו לא מצליחים להרוויח מספיק!״ בבסיס המחלוקת, השאלה המרתקת: בכמה לקוחות אמור איש שירות אחד לטפל?

התשובה הנכונה יכולה לגרום לנו להבין האם יש לנו מספיק אנשי שירות (וחלילה עודפים מהם) או שהבעיה שלנו נעוצה במודל העסקי או בתהליכי העבודה הלא יעילים שעלינו לשפר כדי לאפשר לאנשי השירות לטפל ביותר לקוחות ולשפר את הרווחיות. המחשבון שהכנו לך יאפשר לך להבין באופן בסיסי: בכמה לקוחות יכול איש השירות (או התמיכה) שלך לטפל. 

חשבו במחשבון וגלו בכמה לקוחות איש השירות שלכם יכול לטפל:

אורכו של יום עבודה בשעות
במידה והשרות בחוץ, דקות נסיעה
כמה שעות ידרשו, בממוצע חודשי, לתת שירות ללקוח?
כגון עדכון מערכת שירות לקוחות, תעוד, חיובי לקוח. בדקות.
מספר לקוחות מוערך לשירותclients
[contact-form-7 id="10400"]

כעת האם עליך לגייס אנשי שירות נוספים? האם עליך לטפל בתהליכי עבודה לא יעילים בעסק, או שאולי שניהם נכונים? 

מהם המנופים בעסק שלך שבהם תוכל להשתמש כדי לשפר את יכולת אנשי השירות שלך לטפל בלקוחות נוספים, מבלי להגדיל את בסיס ההוצאות, ולהגדיל את הרווחיות? כדי לנתח את משמעות התוצאה וכיצד תוכל להיערך לה בצורה המיטבית – צור עימנו קשר כאן ונשוחח.

Call Now Button